Κυριακή, 19 Απριλίου 2015

Τροχαίο Υλικό Ο.Σ.Ε. - Αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής ΜΑΝ κατ 2

Αρίθμηση: 620001-620025
Παλιά Αρίθμηση: 701-725
Δύναμη: 25 (μισές Δίδυμες) Αυτοκινητάμαξες
Κατασκευή: Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
Έτος Κατασκευής: 1989
Καθήμενοι: 144, Όρθιοι 110 (4 άτομα/m2)
Μεγ. Ταχύτητα: 120 χιλ/ω

4 Ντηζελοκινητήρες έλξης x 305 KW (409HP)
4 Υδραυλικά κιβώτια μετάδοσης κίνησης
4 κινητήρια φορεία
2 WC 
Μηχανική μετάδοση κίνησης
Χωρίς κλιματισμό

Πρόκειται για το προηγούμενο μοντέλο των ΜΑΝ 2000, χωρίς όμως κλιματισμό αλλά με περισσότερη ιπποδύναμη αφού ο 4ος κινητήρας που στα ΜΑΝ 2000 μετατράπηκε σε Ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος για να τροφοδοτήσει τον κλιματισμό, στα παλιά ΜΑΝ έδινε και αυτός έργο (έλξη).

Θάλαμος Οδήγησης

Λεπτομέρεια Χειριστηρίων



Εξοπλισμός:
- 3 Ντηζελοκινητήρες έλξης

Κατασκευαστής: ΜΑΝ

Τύπος: D 2842 ME

12 κύλινδροι σε V διάταξη

Ον. Ισχύς: 305 KW (=409 HP)

Αντλία υψηλής πίεσης

- Μετάδοση κίνησης με 3 υδραυλικά κιβώτια ταχύτητας
- Κατασκευαστής: VOITH
- Τύπος: T 320 rz + KB 260 + HA
-  Δυο υδροδυναμικοί μετατροπείς ροπής
 - Υδροδυναμική πέδη
 - Αναστροφή πορείας (Μάρσα)
 - με Αντλία Behr για την κίνηση του ανεμιστήρα ψύξης του Δ/Κ




Τροχοφόρος άξονας με γρανάζι μετάδοσης κίνησης ("γέφυρα")

Μηχανική μετάδοση κίνησης (γρανάζι κορώνα - πηνίο)

Λεπτομέρεια Α

Λεπτομέρεια Β

Τροχοφόρος άξονας με δυο δίσκους πέδης

Φερμουίτ (δισκόφρενα)

Σιδηροδρομικός Σταθμός Καλαμπάκας

Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης



Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου

Σιδηροδρομικός Σταθμός Βελεστίνου

Χαλκίδα







    



Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από τους φωτογράφους:
- Βαρδάρης Στέφανος
- Κολίτσης Τάσος
- Μουταφτσής Γιάννης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου