Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Συνοπτική παρουσίαση ελληνικού και ευρωπαϊκού τροχαίου υλικού ανά χώρα και ανά εταιρία

 Στην ιστοσελίδα railfaneurope μπορεί να βρει κανείς σε έναν ενημερωμένο συνοπτικό πίνακα φωτογραφία και βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά από κάθε τύπο σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού που κυκλοφορεί στη Ελλάδα.

Στο διπλανό πίνακα βλέπουμε τις εν ενεργεία μηχανές πορείας - (Locomotives) - HA Hellas spirnter, ADTranz, ALCO200, MLW450, MLW500,

και τα ντηζελάκια ελιγμών (Shunters) -V60 και FAUR, για γραμμή κανονικού εύρους του ΟΣΕ με κάποια βασικά χαρακτηριστικά τους






Ενώ στον επόμενο πίνακα βλέπουμε τις αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής (trainsets): Desiro Electric, IC 4διμο, IC 5διμο, Stadler-Railbus, MAN κατ2 και ΜΑΝ2000.

Στη συνέχεια μπορούμε να δούμε το τροχαίο υλικό του δικτύου με εύρος μικρότερο από το κανονικό και πιο συγκεκριμένα βλέπουμε το τροχαίο υλικό του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου (πρώην ΣΠΑΠ): ALCO, Mitsubishi, MAN Κατ1, ΜΑΝ κατ 4, Stadler-Railbus,

Ενώ βλέπουμε ακόμη το τροχαίο υλικό του οδοντωτού σιδηρόδρομου (Διακοφτό- Καλάβρυτα) με εύρος 750mm : DECAUVILLE, BILLARD και Stadler, 


Τέλος μπορούμε να δούμε και το εν ενεργεία έλκον τροχαίο υλικό από το τραινάκι του Πηλίου (Άναυρος-Αγριά και Λεχώνια-Μηλιές) που κυκλοφορεί στη γραμμή εύρους 600mm: Shoema.

Η ιστοσελίδα κλείνει με ένα συνοπτικό αλλά μη εξαντλητικό πίνακα του ιστορικού τροχαίου υλικού του ΟΣΕ όπου συμπεριλαμβάνονται: οι ατμάμαξες 51-52 και 53-55 του πηλίου, οι ιστορική ατμομηχανή του οδοντωτού, η ατμομηχανή Λβ 962, Στη συνέχεια παρουσιάζει τις ντηζελοκίνητες μηχανές ALCO Σειράς 300 και 320, τις Γαλλίδες Alsthom/Pielstick σειράς 360 και  κλείνει με τις Α/Α Fiat, και Linke Hoffman/MAN.













Στην ίδια ιστοσελίδα http://www.railfaneurope.net/ μπορεί κανείς να βρει αντίστοιχους πίνακες για το τροχαίο υλικό άλλων ευρωπαϊκών Σιδηροδρόμων τόσο ανά χώρα όσο και ανά εταιρία!!!

Ευχαριστούμε πολύ το συνάδελφο Μηχανολόγο Μηχανικό κο Μητακάκη Αθανάσιο που μας έστειλε το σύνδεσμο για την ενδιαφέρουσα αυτή ιστοσελίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου