Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου - Τραινάκι του Πηλίου
με αφορμή μια ανάρτηση από το συνάδελφο Τάκη Καπασσά ας θυμηθούμε κάποια στοιχεία για το Σ.Σ. Βόλου:
Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου κατασκευάστηκε από την Εταιρεία Θεσσαλικών Σιδηροδρόμων σε σχέδια του Ιταλού μηχανικού Εβαρίστο ντε Κίρικο το 1882, και από τότε παραμένει ουσιαστικά αναλλοίωτος.
ξεχωρίζει για την αισθητική του αυτάρκεια, την αρμονική του διάταξη, την κομψότητα στη σύνθεση, καθώς επίσης και για την αισθητική και λειτουργική του ιδιότητα.
Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου κατασκευάστηκε από την Εταιρεία Θεσσαλικών Σιδηροδρόμων σε σχέδια του Ιταλού μηχανικού Εβαρίστο ντε Κίρικο το 1882, και από τότε παραμένει ουσιαστικά αναλλοίωτος.
ξεχωρίζει για την αισθητική του αυτάρκεια, την αρμονική του διάταξη, την κομψότητα στη σύνθεση, καθώς επίσης και για την αισθητική και λειτουργική του ιδιότητα.
Μουσείο Πλινθοκεραμοποιιας Ν& Σ Τσαλαπάτα στο Βόλο. Όμορφες εικόνες από την εποχή της βιομηχανικής ανάπτυξης
Δείτε ένα πρωτότυπο ντοκιμαντέρ με θέμα το Μουσείο Πλινθοκεραμοποιιας Ν& Σ Τσαλαπάτα στο Βόλο. Όμορφες εικόνες από την εποχή της βιομηχανικής ανάπτυξης.
Μια μικρή ατμάμαξα Ντεκοβίλ (Decauville) με βαγονέτα, κουβαλάει πρώτη ύλη, ενώ μια άλλη αποτελεί την αφορμή που εμπνέει τον Ντε Κίρικο να κατασκευάσει το τραινάκι του Πηλίου αλλά και τη σιδηροδρομική γραμμή Βόλου Καλαμπάκας.
Ο θερμαστής Γιάννης Παράνομος θυμάται τα ταξίδια του, ενώ βλέπουμε εικόνες από το εργοστάσιο του ΟΣΕ στο Βόλο.
Δείτε το βίντεο και φωτογραφικά στιγμιότυπα από την εκπομπή:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου