Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

Μηχανήματα γραμμής - Μηχάνημα Υπογομώσεως Αλλαγών (ΥΑ) - Μπουρέζα Αλλαγών

Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του συναδέλφου μηχανικού Λαμπρόπουλου Τάσσου:
"Η ψαλιδού!
(και λεπτομέρεια της λειτουργίας "split head")"

Σε αυτό το εποπτικό βίντεο φαίνεται η λειτουργία ενός μηχανήματος γραμμής που κάνει ότι και  το Μηχάνημα Υπογόμωσης έρματος - Μπουρέζα (Tamping Machine) με μια διαφορά: Έχει τρεις σειρές πιγκούνια ανά πλευρά και μάλιστα με δυνατότητα πλευρικής μετατόπισής τους στον άξονα που είναι κάθετος στις σιδηροτροχιές.





 Έτσι είναι κατάλληλη για "μπουράρισμα" στα ψαλίδια (εξού και ο όρος ψαλιδού) ή αλλιώς στις σιδηροδρομικές αλλαγές όπου η απόσταση της μιας ράγιας από την άλλη αυξάνεται βαθμιαία και έτσι απαιτείται η δυνατότητα πλευρικής μετακίνησης στα πιγκούνια. Επίσης έχει τη δυνατότητα στα αρχικά τυφλά σημεία να σηκώνει τη μια σειρά που εκεί εμποδίζει.




Πηγή:
- Mašinsko regulisanje skretnica
https://www.youtube.com/watch?v=7N--oGoGXl8&feature=youtu.be


Δείτε περισσότερα:
- Μηχανήματα γραμμής - Μηχάνημα Υπογόμωσης έρματος - Μπουρέζα (Tamping Machine)
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/04/tamping-machine.html

- Μηχανήματα Γραμμής - Δυναμικός σταθεροποιητής γραμμής (Dynamic Track Stabiliser - DTS)
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/06/dynamic-track-stabiliser-dts.html

- Αλουμινοθερμικές Συγκολλήσεις Σιδηροτροχιών και απελευθέρωση τάσεων των συνεχώς συγκολλημένων σιδηροτροχιών (Σ.Σ.Σ.)
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/09/blog-post_8.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου